V prvním kole přijímacího řízení přijímáme uchazeče, kteří se umístili na 1. - 56. místě. Zbývající 4 místa jsou vyhrazena pro uchazeče, kteří konají přijímací zkoušky v náhradním termínu. Výsledky náhradního termínu budou škole zpřístupněny 20. 5. 2019. Do středy 22. 5. 2019 bude zveřejněno aktualizované pořadí uchazečů. Předpokládaný počet přijímaných uchazečů: 60 Jednotná kritéria pro posuzování uchazečů o vzdělávání: Hodnocení na vysvědčeních z předchozího vzdělávání z předmětů: matematika, český jazyk, anglický jazyk (za 4. ročník a první pololetí 5. ročníku ZŠ) maximálně 2 body Výsledky hodnocení jednotných přijímacích zkoušek (test z českého jazyka a literatury, test z matematiky a jejích aplikací) maximálně 50 bodů za test z českého jazyka a literatury maximálně 50 bodů za test z matematiky a jejích aplikací Výsledky hodnocení školní přijímací zkoušky (test obecných studijních předpokladů a test všeobecného přehledu) maximálně 48 bodů Maximální počet bodů: 150 bodů V případě rovnosti celkového počtu získaných bodů uchazečů rozhoduje o pořadí počet získaných bodů z testu obecných studijních předpokladů. V případě rovnosti celkového počtu získaných bodů i po uplatnění bodu d) rozhoduje dále o pořadí počet získaných bodů z testu všeobecného přehledu. V případě rovnosti celkového počtu získaných bodů i po uplatnění bodu d) a e) rozhoduje dále o pořadí počet získaných bodů z hodnocení na vysvědčeních z předchozího vzdělávání, tj. podle bodu a). Uchazečům se speciálními vzdělávacími potřebami upraví podmínky přijímacího řízení a uzpůsobí konání přijímací zkoušky ředitel školy podle doporučení školského poradenského zařízení, které uchazeč doloží k přihlášce. Úpravu podmínek přijímacího řízení a uzpůsobení konání přijímací zkoušky lze uplatnit pouze na základě doporučení vydaného školským poradenským zařízením. Úprava přijímací zkoušky u cizinců se řídí dle zákona 561/2004 Sb. o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon) a vyhláškou 353/2016 Sb. o přijímacím řízení ke střednímu vzdělávání. Znalost českého jazyka, která je nezbytná pro vzdělávání v daném oboru vzdělání, bude u těchto osob ověřena rozhovorem, který bude zaměřen, kromě posouzení kvality verbálního projevu, také na zjištění úrovně znalostí uchazeče v duchu jednotné přijímací zkoušky z českého jazyka a literatury. Rozhovor byl veden dvěma vyučujícími českého jazyka za účasti člena vedení školy v termínu určeném na základě dohody se zákonným zástupcem uchazeče, ještě před konáním prvního kola přijímacího řízení. Do výsledného pořadí je tento uchazeč zařazen na základě tzv. redukovaného pořadí, tedy pořadí vytvořeného na základě výsledků přijímacího řízení bez započtení bodů z testu českého jazyka.