Kritéria hodnocení PZK Čtyřletý i osmiletý studijní obor Povinné součásti přijímacícho řízení jsou: Průměrný prospěch ze ZŠ, jednotná přijímací zkouška, jež se koná formou písemného testu ze vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura a písemného testu ze vzdělávacího oboru Matematika a její aplikace. Průměr prospěchu ze ZŠ se vyhodnocuje podle údajů na přihlášce ke studiu za poslední dva roky na základní škole (z 2. pol. předposledního roku a 1. pol. posledního roku - z jejichž průměru se určují body do závěrečného pořadí). Body za průměr propěchu: 1,00 – 1, 20 = 25 bodů, 1,21 – 1,40 = 20 bodů, 1,41 – 1,60 = 15 bodů, 1,61 - 1,80 = 10 bodů, 1,81-2,00 = 5 bodů, 2,01 – a více = 0 bodů Z celkového výsledku povinných součástí příjímacího řízení činí průměr ze ZŠ 20 %, jednotný test z ČjL 40 %, jednotný test z M 40 % (tzn. maximálně 25 bodů za prospěch, 50 bodů za jednotný test z ČjL, 50 bodů za jednotný test z M). Minimální počet bodů nutný pro přijetí je 40 bodů. Úspěšní účastníci individuálních znalostních okresních, krajských a celostátních soutěží vyhlašovaných MŠMT mohou získat body navíc podle následujících pravidel: Okresní soutěže: za 1. místo 6 bodů, za 2. místo 4 body, za 3. místo 2 body Krajské soutěže: za jakékoli umístění na 1. - 5. místě 6 bodů Celostátní kolo: za jakékoli umístění na 1. - 5. místě 6 bodů Tyto dodatečné body se přičítají k celkovému skóre za výsledky přijímacích testů a prospěch. Dokladem o umístění v soutěži je originál diplomu, nebo výsledková listina potvrzená organizátorem soutěže. Uznávají se pouze doklady s rokem vydání 2016 nebo později. Doklady musí být doručeny do kanceláře školy do 11. 4. 2018. (diplomy budou po ověření pracovníky školy vráceny uchazeči) Doplňková kritéria přijímacího řízení pro školní rok 2018/19 (Pro případ rovnosti celkového skóre ve výsledném pořadí) Dosažené body z matematiky u přijímací zkoušky. Při jejich rovnosti b) Dosažené body z českého jazyka u přijímací zkoušky. Při jejich rovnosti c) Větší počet bodů za soutěže. Lepší průměrná známka z M na konci 8. a v pololetí 9. třídy, resp. na konci 4. a v pololetí 5. třídy Lepší průměrná známka z Čj na konci 8. a v pololetí 9. třídy, resp. na konci 4. a v pololetí 5. třídy Lepší průměrná známka z Ag na konci 8. a v pololetí 9. třídy, resp. na konci 4. a v pololetí 5. třídy Vyšší počet bodů z otevřených úloh z matematiky. Vyšší počet bodů z otevřených úloh z českého jazyka a literatury. Postupně vyšší počet bodů z 1., 2., 3. úlohy testu z matematiky. Postupně vyšší počet bodů z 1., 2., 3. úlohy z českého jazyka a literatury.